الأحد، 14 مارس 2010

اووووووووووووووووووووووف


عصبيـة عصبيـة عصبيـة

انا كرهت كل حاجة بسبب الصفة الملعونة دى

من اول بيتنا لحححححححححد الكلية

كل الناس بقت عصبيه

كل الناس بقت بتتعصب على كل الناس

كل الناس اعصابها مشدوده ومتوتره

انا عارفه ان الدنيا ساعات بترخم وبتلطش فينا كتير

بس ياريت اى حد يكون مخنوق من اى حاجه ما يطلعش اللى فيه فى اللى حواليه

لان اللى حواليه بيضايقوا هما اى نعم بيرجعوا ينسوا ويعذروا فى الاخر

بس برده كل واحد و ليه طاقة

و لما الطاقة دى بتخلص بتحصل حاجات نرجع نندم عليها فى الاخر

اووووووووووف بس خلاص

عجبتنى اوى المقوله دى

عندما يؤذينا أحد علينا ان نكتب ما فعله على الرمال

حيث رياح التسامح يمكن لها

أن تمحيها ، و لكن عندما يصنع أحد معنا معروفاً

فعلينا ان نكتب مافعل معنا على الصخر حيث لا يوجد أي

نوع من الرياح يمكن أن يمحيها



هناك تعليقان (2):

  1. مش عارف ليه كده والله

    بس بيقولو التلوث البيئي سبب فى زيادة نسبة العصبية عند البنى ادمين


    انا عن نفسي لا بتعصب ولا بتعامل مع حد عصبي كتير :D

    ردحذف
  2. ولو كنت فظاً غليظ القلب لأنفضوا من حولك
    ---------------------------------------
    في تلك الأوقات التي جعلناها كئيبة.. أبحث عن أي شيء آخر غير البشر المهمومين.. لربما في تلك اللحظة التي تفكر فيها.. يبعث الله لك عصفوراً يغرد بالقرب منك.. أو يجعل عينيك تقع علي غصن شجرة خضراء يانعة.. تتراقص بالنسمات ولا تهتم لهذا الهراء الذي تفعله لا تتكبر علي هذا الطائر الضعيف.. والتقط منه حبة سعادة لحظية.. لربما ظهرت ...علي وجهك في شكل ابتسامة صغيرة حقيقية.. خذها ولا تخف..اشعر بدفئها.. ثم حاول أن تبثها في أي وجه من تلك الوجوه الواجمة.. وابعثها له صادقة من قلبك.. لربما بادلك بابتسامة هي حصيد ما ألقيت
    ------------------
    شوية كلام كنت بعته عالفيس بوك ... مع اني انا نفسي ساعات بانساه بس كل ما افكر بانسى الهم

    ردحذف