الاثنين، 24 فبراير 2014

أمنياتى !

مدونتى العزيزة
هلا بيكى و غلا و حشتينى و الله بقالى كتير ما طلتش عليكى
معلش بقى اعذرينى مكنتش عارفه هاجى أقولكـ ايه ...
حاجات كتير حصلت كانت تتطلب انى آجى أحكيلكـ
و أشتم هنا شويه بس مفيش وقت بقيت عامله زى اللى شغاله فى ساقية
شغل - اكل - نوم و هكذا ... روتين سخيف لا يكسره الا لقاء بعض الاصدقاء كل فترة
 بغض النظر عن كل ده !
انا الحمد لله ساتسفايد الفترة دى أى نعم محتاجة أركز شويه فى الشغل بس فترة و هتعدى
 فى حاجات كتير مصيرية كتير بتحصل بس انا من الشخصيات اللى ما بتعرفش تاخد قرار بسهولة
و يمكن تكون دى عادة مش كويسة !!

المهم

انا قررت أكتب الحاجات اللى بتمناها فى حياتى يمكن لما اشوفها قدامى اعرف احققها :

 أروح أحج .. فعلا من أكتر الامانى اللى نفسى أحققهـــا.. يا رب حققهالى :)

أروح لندن و باريس ... من كتر ما قريت عنهم حاسه انى لو رحتهم مش هيبقوا غراب عليا :D

و طبعا الامنيات اللى فوق مش هتتحقق من غير طيارة فانا نفسى أركب طيارة  و منطاد  :D

عايزة برده اتعلم لغات كتيييييييييييييير فرنساوى و ايطالى و اسبانى و صييييييينى :)))

نفسى أعمل اللى انا عايزاه من غير ما آخد اذن حد و لا اضطر اقول مبرر لحد  !!

نفسى اعيش فى مكان نضييييييييييييييييف من غير الفاظ تقرف و لا مناظر تقرف و لا تلوث من اى نوع .. طبعا ده من سابع المستحيلات :D

نفسى ا عرف انا عايزة اييييييييييييييييييه ؟؟؟!! :-/

الكلام اللى فوق يدل على شخصيه سايكو درجه اولى بس ما علينا ده كل اللى فاكراه حاليا ...

يلا محدش بياخد أكتر من نصيبه

اقعدى بالعافية يا مدونتى العزيزة

الى اللقاء :)

هناك تعليق واحد: